Ile kosztuje wysyłka?

Aby dowiedzieć się więcej nt. wysyłki skontaktuj się z naszą infolinią, gdyż cena zależy od regionu
do jakiego towar ma być dowieziony.

Czy mogę przyjechać obejrzeć produkt?

Istnieje możliwość sprawdzenia produktu “na żywo” na miejscu naszej składnicy maszyn.
Więcej informacji odnośnie lokalizacji składnicy znajdziesz w sekcji kontaktowej, bądź na stronie głównej.

Ile kosztuje dany produkt?

Uzyskaj informację dotyczącą ceny towaru
na infolinii. Nasi sprzedawcy podadzą Ci szczegóły dotyczące ceny, kosztów wysyłki itd.

Czy do danego towaru mogę dobrać...

Jeśli nie jesteś pewny informacji co do produktów, do dyspozycji masz sprzedawców na infolinii – oni udzielą Ci szczegółowych informacji.

Jaki jest czas oczekiwania na produkt?

Jesteśmy dealerem maszyn i osprzętu, nie wszystkie produkty są dostępne na stanie.
Czasami czas oczekiwania wynosi do kilku tygodni. Warto zadzwonić na infolinię, w celu uzyskania dokładniejszej informacji.

Dostałem/am wadliwy towar

Istnieje możliwość zwrotu towaru na zasadach, które są opisane na podstronie zwrotów i reklamacji. Jeśli masz jakieś wątpliwości, bądź dodatkowe pytania – zadzwoń na naszą infolinię.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na pytanie, którego szukałeś/aś? To nic!

Zadaj pytanie na podstronie kontaktowej, a my postaramy się na nie odpowiedzieć!