Aby dowiedzieć się więcej nt. wysyłki skontaktuj się z naszą infolinią, gdyż cena zależy od regionu
do jakiego towar ma być dowieziony.

Istnieje możliwość sprawdzenia produktu "na żywo" na miejscu naszej składnicy maszyn.
Więcej informacji odnośnie lokalizacji składnicy znajdziesz w sekcji kontaktowej, bądź na stronie głównej.

Uzyskaj informację dotyczącą ceny towaru
na infolinii. Nasi sprzedawcy podadzą Ci szczegóły dotyczące ceny, kosztów wysyłki itd.

Jeśli nie jesteś pewny informacji co do produktów, do dyspozycji masz sprzedawców na infolinii - oni udzielą Ci szczegółowych informacji.

Jesteśmy dealerem maszyn i osprzętu, nie wszystkie produkty są dostępne na stanie.
Czasami czas oczekiwania wynosi do kilku tygodni. Warto zadzwonić na infolinię, w celu uzyskania dokładniejszej informacji.

Istnieje możliwość zwrotu towaru na zasadach, które są opisane na podstronie zwrotów i reklamacji. Jeśli masz jakieś wątpliwości, bądź dodatkowe pytania - zadzwoń na naszą infolinię.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na pytanie, którego szukałeś/aś? To nic!

Zadaj pytanie na podstronie kontaktowej, a my postaramy się na nie odpowiedzieć!